close
summer snow 開場曲歌詞(加翻譯)
*[1mIt's summer snow in the deep blue sea 它是在深藍海底的夏之雪

I try to touch, but it fades away 我試著去碰觸但它卻慢慢的消失了

It must be a dream I will never get 這一定是我未曾達成的夢

just like my love that's crying for you 就像我為妳而哭的愛

If there were something not to change forever 假如有什麼事是永遠不變的

We could feel it deep in our heart 在我們的心底深處一定能感受得到

Today is over with a million tears 今天若伴隨著百萬滴的眼淚而終了

Still everyone has a wish to live 每個人仍然有個為了活著的希望

Oh! I do believe everlasting love 喔! 我真的相信曾經永恆的愛

And destiny to meet you again 而命運讓我又遇上了妳


I feel a pain I can hardly stand 我感受到我難以支撐的痛

All I can do is loving you 我能做的就是好好的愛著妳

It's summer snow in the deep blue sea 它是在深藍海底的夏之雪

I try to touch, but it fades away我試著去碰觸但它卻慢慢的消失了

It must be a dream I will never get這一定是我未曾達成的夢

just like my love that's crying for you就像我為妳而哭的愛


-----------------------分隔線-------------------------

英文不是我翻譯的 是網路上轉載的 他的翻譯接近原文的意思

不論曲調或歌詞的意境 我都很愛 想聽的點網誌右邊的音樂調吧
arrow
arrow
    全站熱搜

    kf040454 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()